Képzeld el, hogy minden fontos információ mindig ott van nálad, akár a zsebedben is: várható áfa, aktuális eredmény, könyvelt számlák.
Modern vállalkozóként modern könyvelésre van szükséged.
Nincs több keresgélés, minden adat azonnal kéznél van, legyen az számla, díjbekérő vagy szerződés.
Nem csak a következő év elején szembesülsz a céged eredményével, hanem naprakészen tudod azt követni.
Naponta frissül, így nem ér váratlan meglepetés a hónap végén
Minden adat szakképzet kollégák felügyeletével kerül a rendszerbe
Minden információt online megtalálsz, de ha segítség kell, itt vagyunk
Összehasonlító elemzést készítünk, hogy a cég számára elérhető adózási módok közül a legkedvezőbbet választhassa
Már a beosztás tervezésénél figyel a rendszer a jogszabályi megfelelőségre
Akár személyesen, online vagy telefonon is elérhetőek vagyunk, ilyenkor csak Rád és a cégedre figyelünk.
Hitelkérelmek és pályázatok előtt belső hitelképességi monitoring, kereskedőknél folyamatos árrés számítás kontroll
Nálunk ez mind az alapdíj része
Mi a 2B Kontrollnál hiszünk abban, hogy a modern vállalkozásoknak modern könyvelés jár. 8 fős szakértői csapatunk azért dolgozik nap mint nap, hogy:
Együtt több mint 50 éves szakmai tapasztalatunkkal és folyamatos képzéseinkkel biztosítjuk, hogy vállalkozásod mindig a legjobb kezekben legyen.
Ne hagyd, hogy a papíralapú könyvelés visszafogja a vállalkozásod növekedését!
Természetesen! Bár minden rendszerünk digitális, mi magunk nagyon is valódiak vagyunk. Előre egyeztetett időpontban tudunk találkozni – akár személyesen az irodánkban, akár online vagy telefonon. A lényeg, hogy amikor veled egyeztetünk, akkor csak rád és a cégedre figyelünk. Így minden megbeszélésünk hatékony és eredményes lesz.
Győrszentivánon van az irodánk. De ne aggódj, ha nem vagy környékbeli: modern rendszereinknek köszönhetően az ország bármely pontjáról tudjuk vállalkozásod könyvelését intézni. Ügyfeleink között ugyanúgy megtalálhatók budapesti programozók, mint győri kisboltok.
Az üzleti év kezdete ideális időpont a váltásra, de ez nem kőbe vésett szabály. A lényeg, hogy amikor úgy érzed, kinőtted a jelenlegi megoldást, vagy szeretnél egy modernebb szolgáltatást, mi segítünk zökkenőmentesen átállni. Teljes körű támogatást nyújtunk az átállás során, hogy egy percig se kelljen aggódnod a folytonosság miatt.
Őszintén szólva: ha nyitott vagy a változásra, akkor igen! 2025-től már csak digitális megoldásokkal dolgozunk, mert ez szolgálja legjobban ügyfeleink érdekeit. De ne ijedj meg – segítünk a átállásban, megtanítjuk az új rendszerek használatát, és végig melletted leszünk a digitális átállás útján. Ha készen állsz egy kis változásra a hatékonyabb működés érdekében, akkor bátran keress minket!
8 fős csapatunkból személyre szabottan választjuk ki számodra a megfelelő könyvelőt és bérszámfejtőt, figyelembe véve iparági sajátosságaidat. Kollégáink között megtalálhatók különböző területek specialistái, és folyamatosan képezzük magunkat, hogy mindig naprakész tudással segíthessünk. Célunk, hogy bármilyen kérdésed vagy speciális igényed van, mindig legyen szakértőnk, aki segíteni tud.
Cashbook (a dokumentumtárnak), OLM (a munkaidő-nyilvántartásra) és RLB (a könyvelésre). Ezek nem csak megbízható, de felhasználóbarát megoldások is – még azok számára is könnyen kezelhetők, akik most ismerkednek a digitális könyveléssel. Minden rendszerünkhöz betanítást biztosítunk, és támogatást nyújtunk, amíg teljesen magabiztosan nem használod őket.
Ha napi szinten használsz okostelefont és laptopot, akkor az általunk használt rendszer sem okoz gondot. Az első hetekben személyes támogatást is biztosítunk, hogy biztosan magabiztosan tudj mindent használni.
A modern rendszerekkel és proaktív adótervezéssel általában többet spórolsz, mint a könyvelési díj különbözete. Ügyfeleink többsége a megspórolt adóból tudja fizeti a könyvelési díjat.
Rendszereinket már több NAV ellenőrzés során tesztelték. A munkaidő-nyilvántartástól a számlakezelésig minden megfelel a legszigorúbb előírásoknak is.
Dedikált könyvelőd mellett teljes szakértői csapatunk rendelkezésedre áll. A havi 15 perc konzultáció az alapcsomag része.
2015-2025 © 2B Kontroll Bt. – Minden jog fenntartva! │ Adatvédelmi tájékoztató