Valós idejű adatok, hogy azonnal hozhass döntéseket

Vállalkozásod könyvelése egy kattintásnyira

Képzeld el, hogy minden fontos információ mindig ott van nálad, akár a zsebedben is: várható áfa, aktuális eredmény, könyvelt számlák.
Modern vállalkozóként modern könyvelésre van szükséged.

Ismerősek ezek a helyzetek?

  • Elveszel a papírhegyek között?

  • Minden infóért fel kell hívnod a könyvelődet?

  • Volt, hogy el kellett halasztanod egy fontos döntést, mert nem kaptál naprakész adatokat?

  • Bizonytalan vagy abban, hogy minden adózási kedvezményt kihasználsz?

  • Sokszor csak utólag szembesülsz a fizetendő adók mértékével?

  • Tartasz egy esetleges adóhatósági ellenőrzéstől?

Mit szólnál inkább ezekhez?

Online dokumentumtár

Nincs több keresgélés, minden adat azonnal kéznél van, legyen az számla, díjbekérő vagy szerződés.

Havi zárás, grafikonos eredményadatok

Nem csak a következő év elején szembesülsz a céged eredményével, hanem naprakészen tudod azt követni.

Előzetes
áfa-kalkuláció

Naponta frissül, így nem ér váratlan meglepetés a hónap végén

Szakértői kontroll az adatok felett

Minden adat szakképzet kollégák felügyeletével kerül a rendszerbe

Nem kell feleslegesen telefonálnod

Minden információt online megtalálsz, de ha segítség kell, itt vagyunk

Proaktív adótervezés, legális adóoptimalizálás

Összehasonlító elemzést készítünk, hogy a cég számára elérhető adózási módok közül a legkedvezőbbet választhassa

Online munkaidő nyilvántartó

Már a beosztás tervezésénél figyel a rendszer a jogszabályi megfelelőségre

Havi 15 perc ingyenes konzultáció

Akár személyesen, online vagy telefonon is elérhetőek vagyunk, ilyenkor csak Rád és a cégedre figyelünk.

Folyamatos belső teljesítmény elemzések

Hitelkérelmek és pályázatok előtt belső hitelképességi monitoring, kereskedőknél folyamatos árrés számítás kontroll

Nálunk ez mind az alapdíj része

Nem csak könyvelünk, a vállalkozásod partnerei vagyunk

Mi a 2B Kontrollnál hiszünk abban, hogy a modern vállalkozásoknak modern könyvelés jár. 8 fős szakértői csapatunk azért dolgozik nap mint nap, hogy:

  • Te a vállalkozásodra fókuszálhass, ne az adminisztrációra
  • Mindig naprakész információid legyenek
  • Megtaláljuk a számodra legkedvezőbb, legális adózási formát
  • Soha ne késs le egyetlen határidőt sem

Együtt több mint 50 éves szakmai tapasztalatunkkal és folyamatos képzéseinkkel biztosítjuk, hogy vállalkozásod mindig a legjobb kezekben legyen.

ügyfél
0
év tapasztalat
0 +
papírmentes működés
0 %

Mit jelent ez a mindennapokban?

Hogyan működik?

Így indul a közös munka

  1. Ajánlatkérés
    Töltsd ki az ajánlatkérő űrlapot (az űrlap kitöltése semmilyen kötelezettséggel nem jár)
  2. Személyre szabott ajánlat
    2 munkanapon belül elkészítjük a cégedre szabott egyedi ajánlatot, ha kérdésed van bármelyik pontjával kapcsolatban, akkor állunk rendelkezésedre
  3. Szerződéskötés és könyvelési anyag átvétele
    Ha elfogadod az ajánlatot, megkötjük a szerződést és átvesszük a korábbi könyvelési anyagot
  4. Kezdeti beállítások
    Bejelentjük a szükséges meghatalmazásokat a hivataloknál, segítünk a számlázó-dokumentumtár összekötésben és megcsináljuk a munkaidő-nyilvántartó alapbeállításait
  5. Megkezdjük a közös munkát
    Eleinte valószínűleg gyakrabban fogunk egyeztetni, hogy biztosan gördülékenyen működjenek a rendszerek, mi pedig alaposan megismerhessük a céget

Így zajlik a könyvelés

  • Kimenő számlák: Online számlázóból automatikusan bekerülnek a rendszerünkbe a számlaképek, ha valamiért nem kompatibilis az általad használt számlázó a rendszereinkkel, arra is megtaláljuk a legjobb megoldást
  • Bejövő számlák, szerződések és egyéb dokumentumok: ezeket fel kell tölteni a dokumentumtárba, ez történhet telefonos befotózással, számítógépről feltöltéssel vagy e-mail melléklet továbbítással (sőt, már egyes számlázók a szállítói számlák egy részét tudják emberi beavatkozás nélkül továbbítani)
  • Banki adatok: Beállítható könyvelői hozzáférés, így a számlaforgalmat közvetlenül lekérjük. Ha ez nem opció, egy adott fájlformátumban küldheted el nekünk e-mailben – ehhez segédletet biztosítunk.
  • Folyamatos támogatás: Ha bármi kérdésed van, keress minket bátran – és mindig számíthatsz ránk
modern könyvelés

Készen állsz a változásra?

Ne hagyd, hogy a papíralapú könyvelés visszafogja a vállalkozásod növekedését!

Gyakran ismételt kérdések

Van lehetőség személyesen találkozni?

Természetesen! Bár minden rendszerünk digitális, mi magunk nagyon is valódiak vagyunk. Előre egyeztetett időpontban tudunk találkozni – akár személyesen az irodánkban, akár online vagy telefonon. A lényeg, hogy amikor veled egyeztetünk, akkor csak rád és a cégedre figyelünk. Így minden megbeszélésünk hatékony és eredményes lesz.

Győrszentivánon van az irodánk. De ne aggódj, ha nem vagy környékbeli: modern rendszereinknek köszönhetően az ország bármely pontjáról tudjuk vállalkozásod könyvelését intézni. Ügyfeleink között ugyanúgy megtalálhatók budapesti programozók, mint győri kisboltok.

Az üzleti év kezdete ideális időpont a váltásra, de ez nem kőbe vésett szabály. A lényeg, hogy amikor úgy érzed, kinőtted a jelenlegi megoldást, vagy szeretnél egy modernebb szolgáltatást, mi segítünk zökkenőmentesen átállni. Teljes körű támogatást nyújtunk az átállás során, hogy egy percig se kelljen aggódnod a folytonosság miatt.

Őszintén szólva: ha nyitott vagy a változásra, akkor igen! 2025-től már csak digitális megoldásokkal dolgozunk, mert ez szolgálja legjobban ügyfeleink érdekeit. De ne ijedj meg – segítünk a átállásban, megtanítjuk az új rendszerek használatát, és végig melletted leszünk a digitális átállás útján. Ha készen állsz egy kis változásra a hatékonyabb működés érdekében, akkor bátran keress minket!

8 fős csapatunkból személyre szabottan választjuk ki számodra a megfelelő könyvelőt és bérszámfejtőt, figyelembe véve iparági sajátosságaidat. Kollégáink között megtalálhatók különböző területek specialistái, és folyamatosan képezzük magunkat, hogy mindig naprakész tudással segíthessünk. Célunk, hogy bármilyen kérdésed vagy speciális igényed van, mindig legyen szakértőnk, aki segíteni tud.

Cashbook (a dokumentumtárnak), OLM (a munkaidő-nyilvántartásra) és RLB (a könyvelésre). Ezek nem csak megbízható, de felhasználóbarát megoldások is – még azok számára is könnyen kezelhetők, akik most ismerkednek a digitális könyveléssel. Minden rendszerünkhöz betanítást biztosítunk, és támogatást nyújtunk, amíg teljesen magabiztosan nem használod őket.

Ha napi szinten használsz okostelefont és laptopot, akkor az általunk használt rendszer sem okoz gondot. Az első hetekben személyes támogatást is biztosítunk, hogy biztosan magabiztosan tudj mindent használni.

A modern rendszerekkel és proaktív adótervezéssel általában többet spórolsz, mint a könyvelési díj különbözete. Ügyfeleink többsége a megspórolt adóból tudja fizeti a könyvelési díjat.

Rendszereinket már több NAV ellenőrzés során tesztelték. A munkaidő-nyilvántartástól a számlakezelésig minden megfelel a legszigorúbb előírásoknak is.

Dedikált könyvelőd mellett teljes szakértői csapatunk rendelkezésedre áll. A havi 15 perc konzultáció az alapcsomag része.

2015-2025 © 2B Kontroll Bt. – Minden jog fenntartva! │ Adatvédelmi tájékoztató