Képzeld el, hogy minden fontos információ mindig ott van nálad, akár a zsebedben is: várható áfa, aktuális eredmény, könyvelt számlák.
Modern vállalkozóként modern könyvelésre van szükséged.
Nincs több keresgélés, minden adat azonnal kéznél van, legyen az számla, díjbekérő vagy szerződés.
Nem csak a következő év elején szembesülsz a céged eredményével, hanem naprakészen tudod azt követni.
Naponta frissül, így nem ér váratlan meglepetés a hónap végén
Minden adat szakképzet kollégák felügyeletével kerül a rendszerbe
Minden információt online megtalálsz, de ha segítség kell, itt vagyunk
Összehasonlító elemzést készítünk, hogy a cég számára elérhető adózási módok közül a legkedvezőbbet választhassa
Már a beosztás tervezésénél figyel a rendszer a jogszabályi megfelelőségre
Akár személyesen, online vagy telefonon is elérhetőek vagyunk, ilyenkor csak Rád és a cégedre figyelünk.
Hitelkérelmek és pályázatok előtt belső hitelképességi monitoring, kereskedőknél folyamatos árrés számítás kontroll
Ezek nem extrák, nálunk mind az alapdíj része
Mi a 2B Kontrollnál hiszünk abban, hogy a modern vállalkozásoknak modern könyvelés jár. 8 fős szakértői csapatunk azért dolgozik nap mint nap, hogy:
Együtt több mint 50 éves szakmai tapasztalatunkkal és folyamatos képzéseinkkel biztosítjuk, hogy vállalkozásod mindig a legjobb kezekben legyen.
Egy ügyfelünk hitelt szeretett volna felvenni, ezért már decemberben figyelte az eredményét online. Január első felében előzetes számokat adtunk a banknak. Amint elérhető lett a záráshoz használt szoftver, pár nap alatt elkészült a beszámoló is – így az ügyfél február elejére meg is kapta a hitelt.
Ügyfelünk a digitális felületen nemcsak feltölti a számlákat, hanem aktívan használja is a funkcióit. Egy beszállítójával tárgyalva percek alatt igazolni tudta korábbi rendeléseit – így nagyobb kedvezményeket tudott kialkudni a későbbiekre. Egy másik partnerénél tulajdonosváltást észlelt (szintén az általunk biztosított online rendszerben), és azonnal egyeztetett az új vezetővel, akivel gyorsan közös nevezőre jutottak.
Egy ügyfelünket két évre visszamenőleg vizsgálta a NAV. Az előző év még papíralapú volt: 3 napig tartott beszkennelni. A következő év anyaga már a digitális rendszerünkben volt – fél órán belül kész volt az ellenőrzési anyag. Nemcsak időt nyertünk, de az ellenőr is pozitívan értékelte az átlátható, gyors adatküldést.
Nem számít, hogy egy laptopról irányítod a vállalkozásod, vagy épp munkaruhában indítod a napod – mi értjük, mire van szükséged a könyvelésben.
Ügyfeleink között megtalálhatók:
Burkolók, kőművesek, generálkivitelezők – akiknél nem mindegy hogyan kezeljük az alvállalkozókat, fordított áfát és anyagbeszerzéseket.
Akik pontos árréskalkulációra, és naprakész könyvelési információkra vágynak.
Programozók, webdesignerek – akik sokszor projektalapon dolgoznak, akár külföldi ügyfelekkel is.
Taxisok, munkagép szervizesek, masszőrök – akiknek az egyszerűség és az időhatékonyság számít.
Nem vagy egyedül a kihívásaiddal.
Akármilyen a vállalkozásod, nálunk olyan könyvelőt kapsz, aki ismeri a szakmád sajátosságait.
Nálunk nem csomagot választasz, hanem olyan szolgáltatást kapsz, amire valóban szükséged van.
Az ár mindig a vállalkozásod méretéhez, működéséhez és az igényeidhez igazodik. Hiszünk abban, hogy egy átlátható, naprakész könyvelés nem kiadás, hanem befektetés a biztonságodba.
Mi alapján áll össze az ár?
Cégméret
Könyvelendő bizonylatok mennyisége
Automatizálhatóság és digitális együttműködés
Kiegészítő szolgáltatások igénylése
Minden ügyfelünk egyedi ajánlatot kap, valódi igények alapján.
Nézzük meg, nálad mire van szükség – kérd személyre szabott árajánlatodat!
45.000 Ft-os alapdíjtól
18.000 Ft-os alapdíjtól
Ne hagyd, hogy a papíralapú könyvelés visszafogja a vállalkozásod növekedését!
Természetesen! Bár minden rendszerünk digitális, mi magunk nagyon is valódiak vagyunk. Előre egyeztetett időpontban tudunk találkozni – akár személyesen az irodánkban, akár online vagy telefonon. A lényeg, hogy amikor veled egyeztetünk, akkor csak rád és a cégedre figyelünk. Így minden megbeszélésünk hatékony és eredményes lesz.
Győrszentivánon van az irodánk. De ne aggódj, ha nem vagy környékbeli: modern rendszereinknek köszönhetően az ország bármely pontjáról tudjuk vállalkozásod könyvelését intézni. Ügyfeleink között ugyanúgy megtalálhatók budapesti programozók, mint győri kisboltok.
Bármikor, amikor ennek a gondolata felmerül. Az üzleti év kezdete a legideálisabb időpont a váltásra, de ez nem kőbe vésett szabály. A lényeg, hogy amikor úgy érzed, kinőtted a jelenlegi megoldást, vagy szeretnél egy modernebb szolgáltatást, mi segítünk zökkenőmentesen átállni. Teljes körű támogatást nyújtunk az átállás során, hogy egy percig se kelljen aggódnod a folytonosság miatt.
Az űrlap kitöltése semmilyen kötelezettséggel nem jár. Ha az ajánlatunkat elutasítod, akkor nem történik szerződéskötés és elköszönünk egymástól.
Őszintén szólva: ha nyitott vagy a változásra, akkor igen! 2025-től már csak digitális megoldásokkal dolgozunk, mert ez szolgálja legjobban ügyfeleink érdekeit. De ne ijedj meg – segítünk a átállásban, megtanítjuk az új rendszerek használatát, és végig melletted leszünk a digitális átállás útján. Ha készen állsz egy kis változásra a hatékonyabb működés érdekében, akkor bátran keress minket!
8 fős csapatunkból személyre szabottan választjuk ki számodra a megfelelő könyvelőt és bérszámfejtőt, figyelembe véve iparági sajátosságaidat. Kollégáink között megtalálhatók különböző területek specialistái, és folyamatosan képezzük magunkat, hogy mindig naprakész tudással segíthessünk. Célunk, hogy bármilyen kérdésed vagy speciális igényed van, mindig legyen szakértőnk, aki segíteni tud.
Cashbook (a dokumentumtárnak), OLM (a munkaidő-nyilvántartásra) és RLB (a könyvelésre). Ezek nem csak megbízható, de felhasználóbarát megoldások is – még azok számára is könnyen kezelhetők, akik most ismerkednek a digitális könyveléssel. Minden rendszerünkhöz betanítást biztosítunk, és támogatást nyújtunk, amíg teljesen magabiztosan nem használod őket.
Ha napi szinten használsz okostelefont és laptopot, akkor az általunk használt rendszer sem okoz gondot. Az első hetekben személyes támogatást is biztosítunk, hogy teljesen magabiztosan tudj mindent használni.
A modern rendszerekkel és proaktív adótervezéssel általában többet spórolsz, mint a könyvelési díj különbözete. Ügyfeleink többsége a megspórolt adóból tudja fizeti a könyvelési díjat.
Rendszereinket már több NAV ellenőrzés során tesztelték. A munkaidő-nyilvántartástól a számlakezelésig minden megfelel a legszigorúbb előírásoknak is.
Dedikált könyvelőd mellett teljes szakértői csapatunk rendelkezésedre áll. A havi 15 perc konzultáció az alapcsomag része.
Az ajánlatkérés semmilyen kötelezettséggel nem jár, így bátran kitöltheted az űrlapot. Ha mégis szeretnél előtte egyeztetni, akkor ezen az oldalon keresztül tudsz időpontot foglalni, akár személyes, akár telefonos konzultációra.
2015-2025 © 2B Kontroll Bt. – Minden jog fenntartva! │ Adatvédelmi tájékoztató